Live For Speed Forum

[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: geosti228  
Forum » Media Corner » Tutorials » Richard Burns Rally (Rally Simulator)
Richard Burns Rally
geosti228Date: Wednesday, 2012-11-14, 1:51 PM | Message # 1
Lieutenant
Group: Administrators
Messages: 42
Reputation: 0
Status: Offline


1) შესაველი



2) რეგისტრაცია



2.2 RBR - ის ჩეხური სტატისტიკის საიტი ( აუცილებელია )



3) დაყენება და გამართვა ონლაინ რეჟიმში სათამაშოდ

ა) ჩამოტვირთეთ და დააყენეთ Richard Burns Rally;
ბ) თუ თქვენ გადმოწერეთ და დააყენეთ Буки - ს რეალიზი და გინდათ, რომ დატოვოთ რუსული ენა მენიუში, მაშინ გააკეთეთ strings.rbz ფაილის კოპირება;
გ) დააყენეთ ოფიციალური პატჩი - Patch 1.02, მისი არ დაყენების შემთხვევაში RBR - ში არ იმუშავებს პლაგინი;
ყურადღება ! რუსული პატჩი კომპანია Бука - სგან არ არის შესაფერისი;
დ) იმისათვის რომ აღვადგინოთ რუსული ენა, დააბრუნეთ უკან ფაილი strings.rbz და RBR - ის ძირითად საქაღალდეში ჩაანაცვლეთ ამ ფაილით;
ფაილის ადგილზე დაბრუნების შემდეგ, თქვენ გექნებათ მხოლოდ მენიუ.

ან შეცვალეთ ამ ფაილით, რომელიც იქნება ამის "~" გარეშე, მაგრამ CAPS LOCK

ე) ამის შემდეგ გადმოწერეთ და დააკოპირეთ ფაილი Z.dll ფოლდერში RBR\Plugins\. ის ხელს შეუშლის თამაშის დაქრეშვას, მანქანების დაყენების შემდეგ, რომლებიც დამზადებულია zModeler - ის მეშვეობით;

ვ) დააყენეთ ჩეხური პლაგინი, რომელსაც შეუძლია დაუკავშიროს თქვენი სეივი ჩეხურ RBR - ის ვებ გვერდს;
ბოლო სტაბილური ვერსია : RBR Tournament plugin 0.88 - შესულია ( 2010 წლის, 28 ნოემბრის განახლებები )

ზ) ჩეხური საიტი მხარს უჭერს RBR - ის ახალ ტრასებს, რომლებიც აუცილებელია ონლაინში სათამაშოდ ( მათი არ ქონის შემთხვევაში ვერ შეხვალთ ტურნირების უმეტესობაზე ). აუცილებლად გადმოწერეთ და დააყენეთ ყველა ტრასა RBR - ის მთავარ ფოლდერში. დაყენების შემდეგ, ტრასა ხელმისაწვდომი იქნება პლაგინის ხელშეწყობით Shakedown რეჟიმის საშუალებით. აგრეთვე ყველა ონლაინ ტურნირის დროს, სადაც ჩართულია ეს ტრასა. ( გადმოწერა შეიძლება ან აქედან : https://www.dropbox.com/sh/spsxm7v6zijbs71/D0f0dDUWYK ან აქედან : ftp://4347:1230413665@ul2.filestore.com.ua )

თ) იმისათვის რომ ტურნირზე შეხვიდეთ, ჩართეთ RBR და შემდეგ Options > Plugins > RBR Tournament > Online Tournaments > ინტერნეტში მიუთითეთ თქვენი ლოგინი და პაროლი ჩეხური საიტიდან ( როგორ ავარიდოთ თავი მონაცემების მუდმივად შეყვანას - ამისთვის ვნახულობთ 3.2 ) გაიართ ნებისმიერ ღია ტურნირში.

3.2 ჩეხური პლაგინის დაყენება RichardBurnsRally.ini

Синтаксис:
პარამეტრი = მნიშვნელობა; აღწერა

ფაილის ნასტროიკა შეგიძლიათ გადმოწეროთ აქედან, ამის შემდეგ თქვენ შესაყვანი დაგრჩებათ მონაცემები. ( მოგიწვთ მათი შეცვლა თქვენი სურვილისამებრ )

[RBRTMSettings]; კონფიგურაციის განყოფილება, რომელიც ინახავს ჩეხური პლაგინის პარამეტრებს
AutoLoginName = DERGACHEV Mihail; ლოგინი ( სისტემაში შესვლის ფორმა ) ჩეხურ საიტზე. გამოიყენება ავტომატური ავტორიზაციისათვის პლაგინში.

AutoLoginPassword = 111111; შესაბამისად თქვენი პაროლი ავტომატური ავტორიზაციისათვის

CustomTournamentList = false; გამაჩინოს მხოლოდ ჩანიშნული დამატებული ტურნირები ( სარჩევში ჩანიშნული )
true – აჩვენოს მხოლოდ აღნიშნულები
false – აჩვენოს ყველა ტურნირი

KeepConectionAlive = true; განაგრძოს სერვერთან კავშირი
true – შეინარჩუნოს
false – არ შეინარჩუნოს. რეკომენდირებულია არასტაბილური კავშირის დროს.

Comments = default; გავლის შემდეგ, მოდული აჩვენებს ფანჯარას, კომენტარებს დასატოვებლად.
default - დამოკიდებულია ტურნირის შემქმნელის მოთხოვნებზე
force – გამოაქვს ფანჯარა
disable – არ გამოაქვს ფანჯარა

ForceGearbox = manual; გადაცემათა კოლოფი ხელმძღვანელობით
manual - მექანიკური
automatic – ავტომატური
default – სიჩქარეთა გადაცემის ტიპი, რომელიც არჩეულია თამაშის პარამეტრებში

ForceSavingReplays = true; გამეორების იძულებით შენახვა
true –გამეორების შენახვა
false – გამეორების შენახვა კონტროლირდბა ტურნირის მიერ

SecureLogin = false; login - ის დაშიფრვა
true – დაშიფრვა. სერვერთან დაკავშირების პრობლემები
false – არ დაშიფროს

ShowSplitTimes = true; ცხრილების საშუალებით აჩვენოს რბოლის შედეგები
true – კონტროლირდება ტურნირის მიერ
false – არ აჩვენოს
class – აჩვენოს შედეგები მხოლოდ კლასში

ShowTopSplitTable = true; აჩვენოს მთავარი ცხრილები შედეგებით
true – კონტროლირდება ტურნირის მიერ
false – არ აჩვენოს

Fixgasketbug = true; აფიქსირებს bug - ს с прокладкой цилиндров в реалистичном режиме повреждений.
true – გამოასწოროს
false – არ გამოასწოროს

OnlineServer = rbr.onlineracing.cz; სერვერი online - ში სათამაშოდ
rbr.onlineracing.cz – სერვერი, რომელსაც ნამდვილ სიტუაციაში ემსახურება პლაგინი

[Settings] ; თამაშის ძირთადი პარამეტრები

ConstantForceMultiplier = -60; უკუკავშირის ძალის მუდმივი კოეფიციენტი. კარგი იქნება, ხელს თუ არ ახლებთ.

Depth = 32; ფერების სიღმავე
16 – 16 ბიტი
32 – 32 ბიტი

ForceFeedback = true; საჭის უკუკავშირის ძალა.
true – ჩართვა
false – გამორთვა

Fullscreen = true; სრული ეკრანის რეჟიმი.
true – სრულიეკრანის რეჟიმი
false – Windowed რეჟიმი. Windowed - რეჟიმიში თამაშის დროს, ეკრანის გაფართოება თამაშში უნდა გავაკეთოთ უფრო პატარა, ვიდრე ჩვენი კოპომპიუტერის დესკტოპი. (სანტიმეტრი. XRes და YRes)

MinDepthBits = 24;

MinStencilBits = 8;

ParticleQuality = off; ხარისხი და მტვირს რაოდენობა მანქანის უკან.
off – გამორთული
low – ცოტა მტვერი
high – ბევრი მტვერი

RenderCarShadow = false; მანქანის ჩრდიელბის დაგლუვება
true – დაგლუვება
false – არ დააგლუვოს

RenderQuality = low; რენდერის ხარისხი. უბრალოდ გრაფიკის ხარისხი თამაშში. ასევე ხარისხი რაოდენობრივად დამუშავებული 3D მოდელების.
low – დაბალი გადამუშავება. რეკომენდირებულია დაბალი მონაცემების მქონე კომპიუტერებისათვის.
high – მაღალი გადამუშავება და შესაბამისად მაღალი გამოსახულების ხარისხი.

RunIntro = false; აჩვენოს თამაშის ჩართვის დროს რეკლამა ( intro ).
true – აჩვენოს
false – არ აჩვენოს

RunStartup = false; აჩვენოს პარამეტრების დიალოგური ფანჯარა, თამაშის ჩართვის დროს.
true – აჩვენოს
false – არ აჩვენოს

ShowFPS = false; აჩვენოს FPS ეკრანის ზედა მხარეს.
true – აჩვენოს
false – არ აჩვენოს

Sound = true; ხმა თამაშში
true – არის
false – არ არის

UseCubicEnvironmentMaps = true; გამოიყენოს გარემოს დინამიური ანარეკლი ავტომობილზე
true – გამოიყენოს
false – არ გამპიყენოს

UseEAX = true; გამოიყენოსEAX
true – კი
false – არა

UseSoftwareAudio = false; გამოიყენოს პროგრამული უზრუნველყოფა
true – გამოიყენოს
false – არ გამოიყენოს

UseTripleScreenBuffers = false; გამოიყენოს სამმაგი ბუფერაცია
true – კი
false – არა

WaitRetrace = true; სინქრონიზაციის დალოდება
true – დალოდს
false – არ დალოდოს

XRes = 1024; ეკრანის გაფართოების ჰორიზონტალური გარჩევადობა

YRes = 768; ეკრანის გაფართოების ვერტიკალური გარჩევადობა

4) პარამეტრების გასწორება საჭისთვის:

Logitech - ის ფირმის საჭის პარამეტრების გასწორება Richard Burns Rally - თვის

თავდაპირველად, თამაშისთვის ვქმნით განცალკევებულ პროფილს - Logitech Profiler: მენიუში ირჩევთ Profile და პუნქტს New…
ზედა ველში შეიყვანეთ პროფილის ასხელი - Richard Burns Rally ( ან ნებისმიერი სახელი, რომელიც თქვენთვის კონფორტულია )
დააჭირეთ ღილაკს Browse და აირჩიეთ თამაშის ჩამრთველი - RichardBurnsRally.exe
აირჩიეთ თქვენთვის სასურველი აიქონი პროფილისთვის
დააჭირეთ ღილაკ OK - ს

ამის შემდეგ აუცილებელია დააყენოთ სპეციალური პარამეტრები თამაშისთვის ( ნახეთ სურათი ):
შედით მენიუში Edit და აირჩიეთ პუნქტი Specific Game Settings…
ვაყენებთ თოლია ( პწიჩკას ) Use Special Force Feedback Device Settings
პარამეტრი Overall Effects Strength დავაყენოთ 100%
პარამეტრი Spring Effect Stregth – 0%
პარამეტრი Damper Effect Strength – 0%
მოაშორეთ, პწიჩკა ( აღნიშვნა ) თუ ის დაყენებულია Enable Centering Spring
აღნიშნეთ Use Special Steering Wheel Settings
პარამეტრი Degrees Of Rotation დააყენეთ 540 გრადუსზე
მოვაშოროთ აღნიშვნა, თუ ის დაყენებულია Report Combined Pedals
აღვნიშნოთ თოლიით Use Special Game Settings და Allow Game To Adjust Settings

თუ თქვენ გეგმავთ დააყენოთ გადაცემათა კოლოფის გადართვა – H-Shifter, ამის მხარდასაჭერად აუცილებელია დააყენოთ RBR H-Shifter Plugin - ი, რომელსაც თქვენ ნახავთ აქ.
პლაგინის პარამეტრების დაყენება:
დასაყენებლად, ამოაარქივეთ მოცემული ფაილები და გადაიტანეთ ამ საქაღალდეში “/Richard Burns Rally/Plugins”
ჩართეთ თამაში და გადადით ამ სექციაში Options –> Plugins –> RBR H-Shifter
პლაგინის ჩასართვად დააყენეთ, პარამეტრი Enabled - ის მნიშვნელობა True - ზე ( ნახეთ სურათი )
დააყენეთ სიჩქარეთა გადართვის თანმიმდევრობა, შესაბამისად
იმისათვის, რომ შეინახოთ პარამეტრები აირჩიეთ პუნქტი Save Changes და დააჭირეთ ღილაკ Enter -ს.

ეხლა კი შევუდგეთ საჭის პარამეტრების გასწორებას :
ამისათვის გადავდივართ სექციაში Options –> Controls –> Controller Setup –> Controller Setup - აქ პედლებს და ღილაკებს ვანიჭეთ, ჩვენტვის სასურველ ფუნქციას
სექცია Options –> Controls –> Force Feedback ვასწორებთ უკიკავშირის პარამეტრებს
თავიდან რომ ავიცლოთ მანქანის დაგვიანებითი რეაქცია, საჭიროა სწორად დავაყენოთ ფილტრების პარამეტრები ღერძზე. ამისატვის შევდივართ ამ სექციაში Options –> Controls –> Filter

Settings:

საჭის პარამეტრები - სექცია Steering, ნაჩვენებია ამ სურათზე. სეთინგები გაზის და ტორმუზის პედლებისთვის - სექციები Throttle და Footbrake, ნაჩვენებია ამ სურათზე.

ჩართვა და გამორთვა ავტომატური დახმარებების ხდება აქ Options –> Gears
საბოლოო შტრიხები : გახსენით თამაშის საინსტალაციო ფოლდერი და წაშალეთ ფაილი "PC_InputFilter.ini". ამის შემდეგ ბლოკნოტის ( დოკუმენტის ) საშუალებით გახსენით ფაილი "RichardBurnsRally.ini" და წაშალეთ ხაზი "ConstantForceMultiplier = -60", შენახეთ ფაილი და დახურეთ ბლოკნოტი.

შენიშვნა : იმისათვის რომ მოხდეს საჭის მობრუნების სინქრონიზაცია როგორც კომპიუტერულ თამაშში, ასევე სათამაშო საჭეზე, ამისათვის გახსენით თამაშის მთავარ ფოლდერში მყოფი ფაილი “misc.rbz” - არქივატორების დახმარებით (WinRAR ან 7zip) და ფაილ “LM_Driver.ini” - ში საჭის მოხვევის კუთხის რაოდენობა დააყენეთ 540 გრადუსზე. შეცვალეთ “Max Steeringwheel degrees” - ციფრი “270” - ზე ( ბრჭყალების გარეშე ). ის უნდა მიუთითოთ 2 - ჯერ ნაკლები, ვიდრე სათამაშო საჭის რალური მოხვევის კუთხე.
 
geosti228Date: Wednesday, 2012-11-21, 1:10 PM | Message # 2
Lieutenant
Group: Administrators
Messages: 42
Reputation: 0
Status: Offline
ყველა მანქანის გადმოწერა შეიძლება აქედან. მიყევით მოდების დაყენების ინსტრუქციას.

საავტომობილო მოდები შედგებიან ორი ნაწილისგან. ეს არის მოდელი და ფიზიკა.

მეტი მოხერხებულობისატვის გამოიყენეთ Total Commander - ი, ამ მოდიფიკაციის საშუალებით ამუშავებს *.rar ფაიელბს, საევე *.rbz არქივებს. შეგიძლიათ ასევე გამოიყენოთ პროგრამა WinRAR - ი.

მოდების დაყენება :

1) ამოოარქივეთ მოდელი არქივიდან;



2) გახსენით readme.txt და ნახეთ რა ჰქვია ფოლდერს, რომელთანაც ექნება კავშირი თამაშშს, ავტომობილის შექმნის დროს;



3) იპოვეთ ეს ფოლდერი, ეხლახანს ხელმისაწვდომ პაპკაში და ჩააკოპირეთ */RBR/Cars;



4) იმავე საქაღალდეში გახსენით ფაილი Cars.ini და შეცვალეთ მასში ხაზები, რომლებიც მითითებულია readme.txt - ს ფაილში ( თუ readme.txt - ს ფაილში ეს არ არის მითითებული სლოტი, რომელ მანქანას შეცვლის მოდი, მაშინ გახსენით ფიზიკის ფაილი და ნახეთ თუ რომელი მანქანა შეიცვალა იქ ).



- გარდა ამისა, თქვენ შეგიძლიათ მიუთითოთ მანქანის სახელი, რომელიც ნაჩვენები იქნება პლაგინში, Shakedown - ის რეჟიმში. ამის გასაკეთებლად სახელის და სლოტის შემდეგ ჩასვით :

CarName = "მანქანის სახელწოდება ( ინგლისურ ენაზე ). ასოებით"

- იმისათვის, რომ თქვენი რეკორდები დაფიქსირდეს RBR Times Plugin - ის მიერ კლასის მიხედვით, ამისათვის მიუთითეთ მანქანის კლასი :

CarClass = "კლასის სახელწოდება ( ინგლისურ ენაზე ). ასოებით"



5) შეინახეთ ფაილი. ყველა მოდი დაყენებულია.



ფიზიკის დაყენება :

1) თამაშის მთავარ ფოლდერში მოძებნეთ ფაილი physics.rbz და შედით მასში, შემდეგ კი ფოლდერ Physics. მეორეს მხირვ შედით ფიზიკის არქივში;



2) არქივში შეიძლება იყოს გამზადებული საქაღალდე, მანქანის სახელწოდებით ( რომელსაც ის ცვლის ), ან განცაკევებული ფაილები, როგორც ამ შემთხვევაში. წინა ჩანაწერზე დაყრდნობით, ჩვენ დავინახეთ, რომ მანქანა რომელიც იცვლება არის 2003 წლის Impreza. შესაბამისად შევდივართ ფოლდერში s_i2003 და ვშლით ყველა იქ მყოფ ფაილს.



3) არქივიდან, რომელშიც არის ახალი მანქანის ფიზიკა, გადავიტანთ s_i2003 ფოლდერში ( ყველა ფაილს ).



4) შემდეგ უბრალოდ გამოვდივართ არქივიდან. smile ფიზიკაც დაყენებულია;

5) ვრთავთ თამაშს და ვხედავთ სულ ეხლახანს დაყენებულ მანქანას.

 
Forum » Media Corner » Tutorials » Richard Burns Rally (Rally Simulator)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search: